Duyuru:

Web sitemize hoş geldiniz, umuyoruz ki web sayfamızı beğenirsiniz ve her zaman misafirimiz olursunuz.

30 Mart 2014 Pazar

Tíramisu

Tíramisu

1adet hazır pandispanya 1 adet nescafe 3ü bir arada 3su bardagi süt 7 yemek kasigi un 7 yemek kasigi seker 1 yumurta 1 paket vanilya ve kakao yapılışı.. un süt seker vanilya yumurta ocakta pisirilir ..sogumaya bırakılır. Pandispanyanin iki katida 3 bir arada nescafe ile ıslatılır. Pandispanya kahveyi cekip yumusadiktan sonra soguyan muhallebiyi önce ara katina sürüyorz ikinci kati uzerine kapatp kalan muhallebiyide uzerine yediriyor ve etrafini kapliyoruz. Son olarakta uzerine kakao ile suzgec kullanarak suslenir ama kakao biraz acı oldgu icin ben marketlerde kolayca bulabileceğiniz toz sicak cikolata aldım onunla süsledim ..afiyet olsun

Paylaşmak Güzeldir

Unknown

2013 Yılının son çeyreğinde blog yazmaya başladım, gündemi yoğun bir şekilde takip ediyorum ve önemli gördüğüm hususları blogum üzerinden sizlere aktarıyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright @ 2013 Hayallere Giden Yol. Designed by Elementx | Love for Siristatlı