Duyuru:

Web sitemize hoş geldiniz, umuyoruz ki web sayfamızı beğenirsiniz ve her zaman misafirimiz olursunuz.

6 Mart 2014 Perşembe

KOMİK RENKLİ DÜNYALAR

Benim Küçük ressam bir arkadaşım var, dün bana bir resim çizelim dedi bende nasıl bir resim çizelim dedim, çünkü bi sürü resim çizdik biz onunla. Oda bana farklı bi resim olsun renkleri karısık yanı diyelim bu renk sarı olmalı yada yeşil biz farkli bi renk oluşturalım dedi ismini ne koyalım dediğimde ise komik renkli dünyalar olsun dedi, her baktığımızda bu resime hep gülelim diye böyle çizim yapalım, tamam dedik çizdik buda bizim çizdiklerimiz : )





Paylaşmak Güzeldir

Unknown

2013 Yılının son çeyreğinde blog yazmaya başladım, gündemi yoğun bir şekilde takip ediyorum ve önemli gördüğüm hususları blogum üzerinden sizlere aktarıyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright @ 2013 Hayallere Giden Yol. Designed by Elementx | Love for Siristatlı