Duyuru:

Web sitemize hoş geldiniz, umuyoruz ki web sayfamızı beğenirsiniz ve her zaman misafirimiz olursunuz.

11 Aralık 2013 Çarşamba

HUZUR SOKAĞI DİZİSİ İÇİN BÜYÜK BAŞARI!

HUZUR SOKAĞI DİZİSİ İÇİN BÜYÜK BAŞARI!

AKŞAM gazetesinin haberine göre ‘Örfümüze uymuyor’ denilerek bazı ülkelerde yasaklanan Türk dizileri, krizi ‘Huzur Sokağı’yla atlattı. Yapım yakındatüm bölgede izlenecek.

Özellikle Ortadoğu ve Asya ülkelerinde büyük beğeniyle izlenen Türk dizileri, son 2 yılda İslam ülkeleri tarafından eleştirilmişti. Hatta tepkilerin bir adım daha ileriye götürüldüğü Pakistan’da ‘Made in Turkey’ yapımlar çıkarılan yasayla yasaklanmıştı. İslam örf ve geleneklerine uymadığı iddia edilen bu dizilerin ardından ilk talep gören dizi ATV ekranlarında yayımlanan  Huzur Sokağı oldu. Daha önce ‘Aşk-ı Memnu’ ve ‘Gümüş’ün yayın haklarını alan DubaiEmirates  şirketi, Huzur Sokağı’nı tüm Ortadoğu’da izleyiciyle buluşturacak.
İZLEYİCİLER VAZGEÇEMİYOR
Yurtdışında tartışmalara sebep olsa da Türk dizileri hâlâ yayınlandıkları ülkelerde favori. ‘Muhteşem Yüzyıl’ Rusya’da primetime’ın galibi. ‘Dudaktan Kalbe’, ‘Aşk-ı Memnu’ ise Afrika’da izlenmerekorları kırıyor.
Paylaşmak Güzeldir

Unknown

2013 Yılının son çeyreğinde blog yazmaya başladım, gündemi yoğun bir şekilde takip ediyorum ve önemli gördüğüm hususları blogum üzerinden sizlere aktarıyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright @ 2013 Hayallere Giden Yol. Designed by Elementx | Love for Siristatlı