Wall Street Journal'ın haberine göre Facebook bundan böyle kullanıcıların fare imleçlerini hangi link ve reklamların üzerinde ne kadar süre tuttuklarını ölçebilen bir gözetim programı kullanacağı açıklandı.
Facebook Analitik Bölümü Başkanı Ken Rudin, yaptığı açıklamada yeni teknolojinin hem reklamların daha etkili yerleştirilmesi hem de sitenin tasarımının geliştirilmesi için kullanılacağını söyledi.
Facebook’un şu anda henüz “deneme aşamasında” olduğunu belirttiği imleç takip teknolojisi, bundan önce Shutterstock gibi fotoğraf satış sitelerinde müşterilerin en çok dikkatini çeken karelerin tespit edilmesi için kullanılıyordu.
2013 Yılının son çeyreğinde blog yazmaya başladım, gündemi yoğun bir şekilde takip ediyorum ve önemli gördüğüm hususları blogum üzerinden sizlere aktarıyorum.
0 yorum:
Yorum Gönder