Duyuru:

Web sitemize hoş geldiniz, umuyoruz ki web sayfamızı beğenirsiniz ve her zaman misafirimiz olursunuz.

8 Aralık 2013 Pazar

Bugünkü Hayallere yolculukda

Bugünkü Hayallere yolculukdaBugün dışarı çıkmıştık yolda tramvaya bindik, tramvayda tam oturmuştum dedim bi telefonuma bakiyim saate aa bide ne görsem wifi yani internet var tramvayda. o kadar mutlu oldum ki bunun için Konya Büyükşehir Belediyyesine teşekkür ederim. Tramvaydan indikden sonra otobüse bindik telefonumu açtım belki otobüsdede internet olur ama yoktu neyse umud ederim ki bi gün otobüslerde de tramvaydakı gibi internet olur Konya Büyükşehir Belediyyesi inşallah bu hususdada bir şeyler yapar wifi konusunda .
Paylaşmak Güzeldir

Unknown

2013 Yılının son çeyreğinde blog yazmaya başladım, gündemi yoğun bir şekilde takip ediyorum ve önemli gördüğüm hususları blogum üzerinden sizlere aktarıyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright @ 2013 Hayallere Giden Yol. Designed by Elementx | Love for Siristatlı